Now Playing

Crisis In Ukraine Reveals Tensions Within RT's Newsroom

The name of the cable news network RT used to stand for Russia Today, and it is funded by the Russian government. The network's three channels serve as a propaganda arms of the Kremlin.

Trouble listening? See our technical support page.